Valentyn Colors
10:13:40 * Hades ain't here
-HEE Click-
He's gonna help with my frame incorporation :)
Spirtasi Whims
10:13:14 Tasi / Chat Killer
This is the original pairing too right Jello?
Jellos Warmbloods
10:12:56 Giggles Wubs
Very true Jacob. 😂
~Knock-Knock~
10:12:15 Jacob
Lol it probably helps that you have no choice. Great time to face it and kick its ass lol.
Jellos Warmbloods
10:10:27 Giggles Wubs
I am admittedly the least patient person I know. So... I've surprised myself with not having self imploded yet
Spirtasi Whims
10:10:11 Tasi / Chat Killer
Oh dang, if there is anything I love making it's fire with some glowy shit XD
Spirtasi Whims
10:09:02 Tasi / Chat Killer
Jello I have no clue how patient you have to be to have waited this long on a dog, I'm over here dying and they puppy is only 2.5 months away from being in my home
~Knock-Knock~
10:08:53 Jacob
Lol my dog isnt scared he just has a sensitive nose lol. My butt bombs be stanky. Lol
Hollow Tree Acres
10:08:36 Crazy Goat Lady
I want a little housedog chi sometime soon XD but I also don't really want another dog so i dunno. I used to have a Chi around 10yrs ago and I loved him, but he had to be rehomed because my brther, his wife, and newborn had to move in with us and he was aggressive towards them :/
Jellos Warmbloods
10:07:38 Giggles Wubs
I didn't even notice it till you said something. XD
Jellos Warmbloods
10:06:55 Giggles Wubs
I sure hope so. The wait is killing me. 😅
Valentyn Colors
10:06:36 * Hades ain't here
Ignore the pp tried to backspace the s and it didn't work
Da Smexy Sheep
10:06:28 Lil l Cando l Canlil
Jacob found your dog
-YT Click-
Hollow Tree Acres
10:06:27 Crazy Goat Lady
Ah, go figure XD
Valentyn Colors
10:06:15 * Hades ain't here
The pup should definitely be worth the wait Jellos pp
Jellos Warmbloods
10:06:06 Giggles Wubs
No, I'm waiting on a pairing from a breeder.
Jellos Warmbloods
10:05:52 Giggles Wubs
Currently the pairing is planning to happen around june.

The joys of waiting.
Hollow Tree Acres
10:05:49 Crazy Goat Lady
Oh, you're breeding Jello?
Valentyn Colors
10:05:10 * Hades ain't here
Is it not working out Jello? 😔
~Knock-Knock~
10:05:01 Jacob
Yeah im all over the place.
You must be a registered member for more
than 1 day before you can use our chatbox.
Rules   Refresh   Hide
You are in: Main Chat
View Sales



 Year: 141   Season: Fall   $: 0 Sat 10:15pm CDT  
 Forecast: Sunny

Forums

Horse Eden is a fun game! Sign Up Now!

My Subscriptions
My Bookmarks
My Topics
Latest Topics
Following
Forums > Broodmare Ads > SH/X
  1

Canceled March 4, 2021 11:51 AM

Wild Winnie Equine
 
Posts: 112
#861550
Give Award

Edited at March 5, 2021 08:36 AM by Wild Winnie Stables

Forums > Broodmare Ads > SH/X
  1



Copyright 2009-2021 Go Go Gatsby Designs, LLC    All Rights Reserved
Terms Of Use  |   Privacy Policy   |   DMCA   |   Contact Us   |   Help Me (0)  |   Game Rules  |   Instagram  |   Twitter