Horsesrule
06:38:25 Bailey
Yep! And by the way, he is super cute!!
Wild Hearted Ponies
06:34:05 EEE Colt Problem
Thanks, Bailey
Horsesrule
06:33:22 Bailey
That's awsome wild heart!
California Valley
06:31:57 Cali | Kale | Call
Ugh its supposed to be rainy today...
Wild Hearted Ponies
06:31:03 EEE Colt Problem
-HEE Click- Yes an elite bravery
Tanglewood
06:29:05 Tangle || Woody
I have returned ;) You still here Fleur the Sie?
~ Hades ~
06:21:03 Chat Loner
Ooh there we go xD
~ Hades ~
06:20:43 Chat Loner
mine that is
~ Hades ~
06:20:36 Chat Loner
Nope they don't look good
Star Catcher Estate
06:20:01 Fleursie||Welcomer
Danke <3
~ Hades ~
06:19:43 Chat Loner
Looks good
Star Catcher Estate
06:19:31 Fleursie||Welcomer
I did.
~ Hades ~
06:19:14 Chat Loner
Fleur
You changed your colors
~ Hades ~
06:18:56 Chat Loner
My artistic skills are definitely getting better
Star Catcher Estate
06:18:47 Fleursie||Welcomer
Tangle!
*waves*
Just wanted to pop in before I'm offline all day lol
~ Hades ~
06:17:43 Chat Loner
-Click-
Sikoa Acres
06:13:36 
yes
Tanglewood
06:12:11 Tangle || Woody
Yea
Tumbling K Stables
06:11:15 Tumbling, Tumble
Sure
~ Hades ~
06:10:54 Chat Loner
Despite being my first ever horse I am doing so well Anyone wanna see ?
You must be a registered member for more
than 1 day before you can use our chatbox.
Rules   Refresh   Hide
You are in: Main Chat
View Sales


 Year: 127   Season: Fall   $: 0 Sat 06:38am CST  
 Forecast: Morning Drizzle, but Clearing later

Forums

Horse Eden is a fun game! Sign Up Now!

My Subscriptions
My Bookmarks
My Topics
Latest Topics
Following
Forums > Art Shops > Tier 1
  1 ..  53  54  55  56  57

Atlas Acres Art | Full August 30, 2019 03:50 PM

Atlas Acres
 
Posts: 443
#435561


Moonlight Stud said:
Claiming! Will update.

Edit;

This girl please!



Big fan of fantasy, lots of hair and I'm in love with thicker horse breeds like Andalusians, Friesians, etc.

Let me know where you would like the ebs to.


You got it. Eb's can go here please :) 273425
Atlas Acres Art | Full October 27, 2019 05:35 PM

Atlas Acres
 
Posts: 443
#475616
Hi guys. :) It's been a hot minute, but I've decided to go ahead and open up a slot for anyone who wants it.
Atlas Acres Art | Full October 27, 2019 05:37 PM

The Seven Sins
 
Posts: 1070
#475619
Oh, me! Let me go grab the link <3

----
Okay, okay, I have someone lol. Something for this lovely lad. Something that relates to his name please! We'll just say his name is related to the Marvel movies XD
https://horseeden.com/horse.php?id=20498288

Edited at October 27, 2019 05:39 PM by The Seven Sins
Atlas Acres Art | Full October 27, 2019 05:38 PM

Phantasm Farm
 
Posts: 406
#475620


The Seven Sins said:
Oh, me! Let me go grab the link <3


My lord I went to claim it and then the internet crashed on my phone. Lucky Seven 😂 my accountant thanks you though
Atlas Acres Art | Full October 27, 2019 05:40 PM

The Seven Sins
 
Posts: 1070
#475626


Phantasm Farm said:


The Seven Sins said:
Oh, me! Let me go grab the link <3


My lord I went to claim it and then the internet crashed on my phone. Lucky Seven 😂 my accountant thanks you though


Haha, you're welcome XD I mean, I don't need it either, but I just had to lol.
Atlas Acres Art | Full October 27, 2019 05:43 PM

Atlas Acres
 
Posts: 443
#475633


The Seven Sins said:
Oh, me! Let me go grab the link <3

----
Okay, okay, I have someone lol. Something for this lovely lad. Something that relates to his name please! We'll just say his name is related to the Marvel movies XD


You got it. :)
Atlas Acres Art | Full October 27, 2019 06:14 PM

Helicon Show Horses
 
Posts: 3392
#475652
Gah! I would love to get a stable set from you if you ever feel like doing one. Someday, I'll catch a spot lol

Edited at October 27, 2019 06:15 PM by Helicon Show Horses
Atlas Acres Art | Full October 28, 2019 04:32 PM

Sono Reizin
 
Posts: 474
#476472
So beautiful

Atlas Acres said:
https://i.postimg.cc/Qd9W1PpK/oui.jpg

Piece up for auction, here. :)

https://horseeden.com/forums.php?f=20&t=29242&p=410064&s=y




Forums > Art Shops > Tier 1
  1 ..  53  54  55  56  57



Copyright 2009-2020 Go Go Gatsby Designs, LLC    All Rights Reserved
Terms Of Use  |   Privacy Policy   |   DMCA   |   Contact Us   |   Help Me (0)  |   Game Rules  |   Instagram  |   Twitter