Eagle Creek Stables
08:35:59 Eagle
My stupid bf let our cat roll on and eat a little bit of my sleepy time tea with chamomile. He said she didn't eat a lot but shouldn't be concerned?? I have him he'll for it. I was in the damn shower when this happened
Shamrock Equines
08:35:44 Crowley
Liz
He has nice genes I want 😅
Eagle Creek Stables
08:34:45 Eagle
I have a cat question...
Fall Acres
08:32:29 Liz / Lizzy
Myth
He’s real pretty
Gem Queens Estate
08:32:18 Snow❆Gem
@elk

Me thinks too. I thought reindeer (caribou) have more knocky kdees. LMAO
Shamrock Equines
08:31:03 Crowley
I hope he trains well
-HEE Click-
Fall Acres
08:29:44 Liz / Lizzy
Myth
Oh ok
Shamrock Equines
08:29:19 Crowley
Liz
I use my SDs on this account and Rivendell for show horses
Fall Acres
08:28:37 Liz / Lizzy
Myth
I only have a handful of geldings but they have sent me with about 10k each time I show all of them at once
Rivendell Horses
08:26:44 Mirth
I don't do geldings really lol
Fall Acres
08:25:43 Liz / Lizzy
Is it just me or do yall love it when you find out how much ebs your gelding make…?
Rivendell Horses
08:25:31 Mirth
Definitely an elk
Gem Queens Estate
08:25:12 Snow❆Gem
@myth

Yup, but I was going to FR them anyway. Lost 4k, not bad. :)
Rivendell Horses
08:24:20 Mirth
Gem
Oops
Fall Acres
08:23:47 Liz / Lizzy
All ready for Christmas
-HEE Click-
Gemstone Stable
08:20:55 Snow❆Gem
I can't tell if this is a reindeer or elk? -Click-

lol How can a heavy bull with such antlers jump like that? LMAO
Fall Acres
08:18:10 Liz / Lizzy
Moss
Hes pretty!
Fall Acres
08:17:39 Liz / Lizzy
Only 15k more to go, should get that soon if I keep on showing my horses 🙃
Fall Acres
08:16:30 Liz / Lizzy
lol im in a funky mood today
Fall Acres
08:15:57 Liz / Lizzy
Can’t wait for a few more days 🎶
As I’ll be buying a new barn for my Mares! 🎵
You must be a registered member for more
than 1 day before you can use our chatbox.

Rules   Hide
You are in: Main Chat
View Sales



 Year: 173   Season: Spring   $: 0 Thu 08:36am CST  
 Forecast: Light Rain then Clearing Overnight


Forums

→ Horse Eden is a fun game! Sign Up Now!

My Subscriptions
My Bookmarks
My Topics
Latest Topics
Following
Forums > Contests
  1  2

Foal /Stallion contest January 22, 2023 02:15 PM
Big Booty Ranch
 
Posts: 14
#1058881
Give Award
I will be doing a foal/Stallion contest next RO in order to be one of the 3 people to get a foal or stallion (your choice pm me after you figure out your standings) you have to enter your favorite horse that you own!!!
judging on color rating does not matter
1st place reward: Walking On Clouds🌵or one of his foals
2nd place reward: King Of Hearts🌵or one of his foals
3rd place rewards:Two Step Shuffle🌵 or one of his foals

Edited at January 22, 2023 02:33 PM by Big Booty Ranch
Foal /Stallion contest January 22, 2023 02:44 PM
KW Ranchida
 
Posts: 101
#1058885
Give Award
Hey I know it's not RO yet but I'm gonna go ahead and enter my 2nd favorite horse since my first favorite doesn't have much color.
Wild Card~~ It won't let me put up a link.
Foal /Stallion contest January 22, 2023 03:07 PM
Black Stone Creek
 
Posts: 42
#1058890
Give Award
My favorite mare: River Candle
My favorite Stallion: Winter Walker
Foal /Stallion contest January 22, 2023 03:19 PM

Blue Ribbon Barn
 
Posts: 102
#1058892
Give Award
Hey! Thank you for this amazing opportunity! It's been a tough decision; trying to figure out which horse is my favourite (colour-wise anyway).
In the end, I went with my long-time favourite, Reggie. His info says he's a plain chestnut, but his smokey gene absolutely takes the cake for me :)
For patterned horses, however, my favourite has to be Copper. He's just such a pretty tobiano and with his little blanket appaloosa peeking out underneath the markings, I think he's adorable!
Foal /Stallion contest January 22, 2023 04:38 PM

Pony Rescue
 
Posts: 3
#1058915
Give Award
I would enter if I had barn space lol
Foal /Stallion contest January 23, 2023 10:10 AM

Deez Nuts Stables
 
Posts: 58
#1059087
Give Award
Is this contest on color or rating? Or both?
Foal /Stallion contest January 23, 2023 04:54 PM
Weeping Willow Grove
 
Posts: 45
#1059171
Give Award
Fuckin' love the stable name bro
Favorite mare:
https://horseeden.com/horse.php?id=33557992
<3
<3

Edited at January 23, 2023 04:54 PM by .Lucifer.
Foal /Stallion contest January 28, 2023 03:26 PM
Big Booty Ranch
 
Posts: 14
#1060419
Give Award
k yall have to enter one horse and the contest is for color and color only age does not matter, breed does not matter, sex does not matter, and ratings do not matter just color
Foal /Stallion contest January 28, 2023 03:27 PM
Big Booty Ranch
 
Posts: 14
#1060420
Give Award
thanks it is inspired by most of our horses
.Lucifer. said:
Fuckin' love the stable name bro
Favorite mare:
https://horseeden.com/horse.php?id=33557992
<3
<3


Foal /Stallion contest February 1, 2023 04:09 PM
KW Ranchida
 
Posts: 101
#1061720
Give Award

Edited at February 1, 2023 04:46 PM by KW Ranchida

Forums > Contests
  1  2

Refresh



Copyright 2009-2023 Go Go Gatsby Designs, LLC    All Rights Reserved

Terms Of Use  |   Privacy Policy   DMCA   |   Contact Us
Help Me (0)  |   Game Rules